piątek, 27 czerwca 2014

Materiały na pierwszy rok

Jaszczurka po wielu trudach wreszcie wyniosła się ze swojego studenckiego mieszkania, wlokąc ze sobą zastraszającą ilość dobytku. Największą i najcięższą walizą była ta, w której spakowałam materiały, które udało mi się zgromadzić przez pierwszy rok studiów. Do tego stopnia, że zniesienie jej ze schodów było drogą przez mękę.
W domu usiadłam i posegregowałam wszystkie papierzyska i zeszyty, żeby wiedzieć, co w ogóle mam. Dlatego teraz mogę powiedzieć śmiało:
Oddam materiały na pierwszy rok.
Tak, oddam. Pisałam już coś o kupowaniu cudzych notatek, które w ogóle nam mogą nie pasować. Ja chętnie podzielę się nimi za darmo. Po co mi coś, co zalega tylko na strychu i nigdy już do tego nie zajrzę, skoro może komuś pomóc? No właśnie. A co mam?
  • Zeszyt z notatkami z chemii, czyli opracowanie wszystkie zagadnienia na kolokwia
  • Wydrukowane materiały do ćwiczeń z chemii (są one dostępne na stronie internetowej, ale mogę pomóc wam oszczędzić papier i tusz :))
  • Zeszyt z notatkami z biofizyki
  • Notatki z biologii i biologii komórki (mnóstwo tego, trochę ręczne, trochę pisane na komputerze, jakieś pytania z egzaminów)
  • Opracowania mięśni z anatomii (tylko w formie elektronicznej)
  • Opracowane zagadnienia z BHP (innymi słowy - pytania na zaliczenie)
  • Notatki z ochrony środowiska (też jakieś ogólnodostępne z chomika, ale znowu - możecie zaoszczędzić na papierze)
  • Materiały na OWI
  • Zagadnienia z historii weterynarii
Udostępnię, oczywiście też za darmo:
  • "Anatomia porównawcza kręgowców" Szarski (pdf, przydatna na biologię)
  • "Bezkręgowce, podstawy morfologii funkcjonalnej, systematyki i filogenezy" Jura (pdf, również na biologię)
  • Dwie części atlasu Popesko (pdf)
  • "Biochemia zwierząt" Malinowska (pdf)
  • "Biofizyka" Jaroszyk
Sprzedam:
  •  "Zoologia" Dobrowolski, Klimaszewski Szelęgiewicz (czyli popularne "Trojaczki")
  • "Seminaria z cytofizjologii" Kawiak

14 komentarzy:

  1. Hej :)
    Masz może jeszcze materiały do oddania? :) W dużej mierze chodzi mi o pdfy podręczników. Zamierzam iść na studia weterynaryjne i jestem ciekawa co mnie czeka za mniej więcej dwa lata Oczywiście notatkami też bym nie pogardziła, ale nie chcę ich pozbawiać kogoś, kto na tym pierwszym roku już jest i bardziej mu się przydadzą niż mnie do matury ^^
    W razie czego napisz do mnie na mailu: acaila.blog@gmail.com
    ~Ac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drodzy Studenci,

    Medycyna weterynaryjna to jeden z najtrudniejszych kierunków studiów. Wymaga wiele pracy, zaangażowania i dyscypliny. Bardzo ważnym elementem studiów jest ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i podążanie za nowymi trendami w terapii weterynaryjnej. Obecnie organizowanych jest bardzo dużo wszelkiego rodzaju kursów, sympozjów i szkoleń weterynaryjnych, jednakże nierzadko koszty wzięcia udziału w takich wydarzeniach przewyższają studencki budżet. Z myślą o studentach weterynarii powstał portal http://www.vetedu.com.pl, gdzie zarejestrowani użytkownicy mogą pobrać materiały konferencyjne, pliki, filmy i prezentacje z największych konferencji weterynaryjnych. Dodatkowo możliwy jest udział w webinarium weterynaryjnym lub zapisanie się na wybrane sympozjum, szkolenie czy kurs weterynaryjny. Zapraszamy! VETEDU

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz może jeszcze te pdfy? :) mój mail: marta_sobieszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym kupiła wszystko co masz :) :D jeżeli jeszcze coś posiadasz i nie potrzebujesz :) od książek i notatek zaczynając, bo mnie właśnie czeka pierwszy rok :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.
    Zbieram materiały i książki jeśli jeszcze posiadasz pdfy książek to bardzo poproszę. 9edyta91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli jest taka możliwość, to poproszę o pdfy książek na maila klouudek@gmail.com Będę bardzo wdzięczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej jeśli jest możliwośc to bylabym wdzięczna za podesłanie pdfów i jakis elektronicznych notatek na maila ewa10sz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie przyjme pdf o mięśniach,kręgowcach,biochemii i atlas popeska :) racoonboy33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wysyłam już nic, przykro mi bardzo. Gdy kilka razy poświęciłam swój czas, a później nie otrzymałam zwykłego "dziękuję", to zwyczajnie mi się odechciało. Szerokości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,bo akurat by mi się przydało. :( Zdarza się i tak.. Anyway powodzenia w dalszej nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry. Czy ma Pani może jeszcze możliwość (i oczywiście chęć) wysłania tych notatek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka, czy byłaby możliwość wysłania notatek? Byłabym bardzo wdzięczna, bo bardzo mi zależy na jak najwcześniejszej nauce (mimo iż jestem w 3 klasie technikum :)). Pozdrawiam
    Mój mail : zosias@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej masz może jeszcze te materiały o których wspomniałaś😊 Bardzo bym prosiła jeśli masz możliwość i czas o udostępnienie ich ☺️ mail : weronika.jaklinska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń